شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۵
کد خبر: ۹۴۰۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی الیور استون سه‌شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای اندیشه نمایش داده‌می‌شود.
نمایش فیلم سینمایی «اسنودن» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نوزدهمين هفته از نمايش فيلم‌های مطرح خارجي با زبان اصلي و زيرنويس فارسي به فيلم «اسنودن» به كارگرداني اوليور استون محصول ٢٠١٦ اختصاص دارد.

این فیلم بر اساس یک فیلم زندگی‌نامه‌ای به کارگردانی الیور استون است و براساس ماجراهای ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی سایبری آمریکا ساخته شده‌است و پس از دو سال تاخیر، در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ به نمایش عمومی در آمد. در این فیلم داستانی جوزف گوردون لویت نقش ادوارد اسنودن را بازی می‌کند. شیلین وودلی، ملیسا لیو، زکری کینتو و تام ویلکینسون بازیگران دیگر این فیلم هستند

فیلمنامه این فیلم که توسط خود الیور استون نوشته شده، بر اساس کتاب «پرونده‌های اسنودن؛ جزئیات ماجراهای تحت تعقیب ترین مرد جهان» نوشته لوک هاردینگ، روزنامه نگار گاردین بوده است.

 پس از نمايش فيلم، اكبر نبوي و محمدرضا مقدسيان، به نقد و بررسي فيلم اسنودن با محوريت فرجام كابوس های يك سازمان سياه خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی «اسنودن» روز سه شنبه ٢٤ مرداد ساعت ١٨ در فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

حضور برای عموم آزاد است. براي رزرو رايگان مي توانيد به سايت www.tiwall.com مراجعه کنید.
نظر شما