سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
نشست تخصصی «رنگ و زندگی» با موضوع تاثیر رنگ در زندگی و روح و روان انسان، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۰ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست تخصصی که به همت نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس با موضوع «تاثیر رنگ در زندگی و روح و روان انسان‌ها» برگزار می شود، آثار تنی چند از هنرمندان به نمایش در می آید و بهرام کلهرنیا به عنوان کارشناس، این آثار را بررسی و تحلیل می کند؛ هم چنین به‌صورت همزمان یکی از هنرمندان به خلق یک اثر هنری می پردازد.

بهرام كلهرنيا متولد سال ۱۳۳۱ در كرمانشاه است. تحصيلات كارشناسی و كارشناسی ارشد وی به ترتيب در رشته‌های طراحی و پيكره‌سازی و گرافيک و تصويرسازی است. وی از سال ۱۳۵۱ در حوزه طراحی گرافيک و هنر مشغول تدريس و فعاليت بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و دانشکده صدا و سیما است.
 
علاوه بر اين وی دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضو شورای تألیف كتاب‌های گرافیک دانشگاه جامع علمی كاربردی و همچنين مشاور و مدير هنری ـ پژوهشی در چندين وزارت‌خانه از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت نفت است.

انجمن طراحان گرافیک كرمانشاه در سال ۱۳۹۰ تندیس سرو مرداد را به پاس تلاش‌های بهرام کلهرنیا در نشر و توسعه هنر گرافیک به ایشان اهدا كرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما