جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۲
کد خبر: ۹۴۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کتاب «چه کسی لباس مرا پوشید» رونمایی می‌شود
همزمان با روز مقاومت اسلامی و در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به وطن ویژه برنامه روایت دمشق، یادمان استقامت شهید حججی و آیین رونمایی از کتاب «چه کسی لباس مرا پوشید» با حضور نویسنده و قهرمان داستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه که با حضور محبوبه شمشیرگرها نویسنده کتاب «چه کسی لباس مرا پوشید»، محسن فلاح رزمنده آزاده ۸ سال دفاع مقدس و قهرمان این کتاب و سردار حسینی فرمانده عملیاتی قرار گاه قدر برگزار می‌شود ضمن رونمایی از این کتاب، یاد و خاطره شهید محسن حججی، اسطوره مقاومت، گرامی داشته می شود.
 
در مراسم رونمایی کتاب «چه کسی لباس مرا پوشید» ضمن تقدیر از محبوبه شمشیرگرها نویسنده کتاب و تجلیل از آزادگان جانباز محسن فلاح و محمدعلی شاکری، هم چنین سردار حسینی در باره مقاومت آزادگان و رشادت مدافعین حرم و حماسه شهید حججی سخنرانی می‌کند.
  
کتاب «چه کسی لباس مرا پوشید» روایت اسارت سرباز ایرانی و شهادت فردی دیگر با لباس وی و برگشتن او پس از حدود هشت سال به آغوش خانواده و در سوی دیگر داستان برگزاری مراسم ختم و خاکسپاری برای شهیدی است که لباس محسن فلاح را پوشیده بود.
 
شمشیرگرها معتقد است پرداختن به مسایل اسرای ایرانی در عراق و کارهای فرهنگی و جمعی که آنجا انجام می‌شد، این کتاب را به یک دایره‌المعارف فرهنگ اسرای ایرانی تبدیل کرده که فلاح به خوبی از پس روایت آن برآمده است.
  
در این برنامه ضمن پخش نماهنگی در باره مدافعین حرم و شهید حججی، پرچم‌هایی مصور به تصویر این شهید بزرگوار بین مخاطبان توزیع می‌شود.
  
این برنامه ازسوی فرهنگسرای خاتم(ص) با همکاری پردیس سینمایی تماشا، بسیج ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 روز دوشنبه 23 مرداد ساعت 17 به نشانی یافت آباد - ابتدای بلوار مدائن،سینما پردیس تماشا برگزار می شود.
نظر شما