جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۴۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
در آستانه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، داستان «جنگ‌ها تمامی ندارند» در قالب برنامه «رسالت قلم» روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ در کتابخانه ابن‌سینا در منطقه ۱۴ نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه ابن‌سینا از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ در قالب برنامه «رسالت قلم» داستان «جنگ‌ها تمامی ندارند» را نقد و بررسی می‌کند. این داستان از جمله داستان‌های کتاب «گنج پنهان» است که با الهام از خاطرات پنج نفر از سرداران جانباز شرکت‌کننده در عملیات‌های دفاع مقدس حجت‌الاسلام محسن حسینی، حجت‌الاسلام عبدالله توانا، کیوان رهبران، مجتبی راسخ و برادر حجت تدوین شده است. 

در نشست نقد و بررسی داستان کوتاه «جنگ‌ها تمامی ندارند» علاوه بر فاطمه میرصانع نویسنده کتاب، منتقدان حوزه داستان‌نویسی همچون دانیال غضنفری، فاطمه شادلو، معصومه بصیری و حانیه مطهر و اعضای کانون‌های ادبی منطقه نیز شرکت می‌کنند.

کتاب «گنج پنهان» شامل ۵۰ داستان کوتاه در ۴۰۰ صفحه در قطع رقعی، در سال ۹۵ در شمارگان ۵۰۰۰ جلد توسط انتشارات حدیث قلم منتشر شده است.
 
کتابخانه ابن‌سینا در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه، بوستان قانون واقع است. 
نظر شما