پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۴۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کتابخانه امید در راستای جشنواره تابستانی ۹۶ با اجرای طرح پویش کتاب‌خوانی، چهارشنبه‌های کتاب را به معرفی و بررسی کتاب «سیب‌زمینی و اژدها» اختصاص داده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی کتاب «سیب‌زمینی و اژدها» در قالب ویژه‌برنامه چهارشنبه‌های کتاب روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۷ در کتابخانه امید منطقه ۴ برگزار می‌شود و مهدی طهوری، نویسنده و ویراستار و مدرس داستان‌نویسی تازه‌ترین اثر ادبی خود را در حضور جمعی از اعضای این کتابخانه و ادب دوستان معرفی می‌کند.

«سیب‌زمینی و اژدها» داستان اژدهایی است که هر روز بالای تپه خود سیب‌زمینی می‌خورد و برای مردم شهر دست تکان می‌دهد. او یک روز سیب‌زمینی پیدا نمی‌کند و مجبور می‌شود از تپه پایین بیاید، ولی حواسش نیست که روی ریل قطار نشسته و قطار دارد نزدیک می‌شود...

مهدی طهوری دارای ۱۵ عنوان کتاب است که «به خاطر خرس‌های قطبی»، «داستان‌های فرشاد»، «سلحشوران داغستان»، و «محمد مصدق» برخی از آنها هستند. وی همچنین به عنوان روزنامه‌نگار در خبرگزاری پانا، هفته‌نامه پندار، مجله رشد جوان و روزنامه‌های سلام، ابرار، آفتاب یزد، بیان و یاس نو فعالیت کرده است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه امید به نشانی تهرانپارس، شهرک امید مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۰۷۷۱۷۵ تماس بگیرند.
نظر شما