چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۹
کد خبر: ۹۴۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
نمایشگاه نقاشی «مبینا فلاح» شامل پرتره‌های سیروان خسروی با بازدید این خواننده جوان کشور از نمایشگاه، به کار خود پایان داد.
«سیروان خسروی» از پرتره‌های خود در نگارخانه پردیسان بازدید کردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایشگاه نقاشی «مبینا فلاح» ۲۰ اثر نقاشی پرتره سیروان خسروی خواننده و موزیسین جوان کشور که توسط هنرمند نقاش و نوجوان به زیبایی خلق شده بود، در گالری ۱ نگارخانه پردیسان فرهنگ سرای فردوس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
خلق اثر در طول برگزاری نمایشگاه از سوی این هنرمند نوجوان در قالب کارگاه هنری، دعوت از هنرمندان حوزه طراحی و نقاشی در راستای ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان به ویژه نوجوانان به رشته‌های هنری نقاشی، بازدید گروهی نوجوانان و جوانان طرفدار سیروان خسروی و ... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه بود. 
 
نمایشگاه نقاشی «مبینا فلاح»، ۱۶ مردادماه با حضور جمعی از هنرمندان و طرفداران سیروان خسروی گشایش یافت و تا ۲۳ همین‌ماه پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان بود و با بازدید این خواننده جوان کشور که با استقبال وی همراه بود، به کار خود پایان داد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از دیگر نمایشگاه‌های گالری ۱ و ۲ نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس، می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.  
نظر شما