پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۳
کد خبر: ۹۴۰۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور، ویژه‌برنامه «پیام‌آوران ایثار» با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و شهروندان دارالمؤمنین طهران، چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ در بوستان گلزار برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، ویژه‌برنامه «پیام‌آوران ایثار» را روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و شهروندان منطقه ۱۴ در بوستان گلزار برگزار می‌کند.
 
به منظور تجلیل از ایثارگران در ویژه‌برنامه «پیام‌آوران ایثار» جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و شهروندان حضور دارند که علاوه بر اجرای تواشیح و همسرایی گروه «نورالساجدین» و مداحی حاج صفر محمدیان، از سه تن از آزادگان سرافراز منطقه ۱۴ به نام‌های محمد علی بهروزی، قاسم بامدادنیا و محمد عقیقی نیز تجلیل می‌شود.

علاوه بر اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان، در حاشیه این برنامه، غرفه‌های فرهنگی و صنایع دستی از جمله غرفه «نقاشی کودکان»، «عفاف و حجاب»، «قرآن بخوانید هدیه بگیرید» و «عروسک‌سازی» برپا می‌شود.

در برگزاری برنامه «پیام‌آوران ایثار» علاوه بر شورایاری و مدیریت محله شکوفه، پایگاه توحید و حوزه ۳۳۶ طلیعه نور بسیج شهید محلاتی نیز مشارکت دارند.

بوستان گلزار در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی واقع است. 
نظر شما