شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۱
کد خبر: ۹۴۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند:
فرهنگ‌سرای سرو نشست آموزشی هوای تازه را با بررسی موضوع «جهش کوانتومی در آگاهی» ۲۷ مردادماه برگزار می‌کند.
نشست آموزشی «جهش کوانتومی در آگاهی»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو با هدف ارائه راهکارهای شناخت و تحول درونی از طریق هنر و رها شدن از بند احساسات منفی با ابزار هنر، نشست آموزشی هوای تازه را  با بررسی موضوع «جهش کوانتومی در آگاهی» برای علاقه‌مندان به حوزه روانشناسی و در تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌کند.

در «هوای تازه» که روز جمعه ۲۷ مرداد ساعت ۱۶ و با مشارکت کانون مشاوران مثبت نگر در سالن فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود، هادی زند مدرس توسعه فردی و نرگس نقوی به عنوان تسهیلگر ارتباط با درون از طریق هنر، راهکارهای مورد نظر را با ابزار هنر به مخاطبان آموزش می‌دهند.

در این کارگاه با راهکارهاي عملي استفاده از قوانين کوانتومي براي عبور از مشکلات و اختلالات رواني ارائه مي‌شود و روش‌هاي عبور از مشکلات با رويکردهاي کوانتومي قابل‌استفاده براي همه افراد به زبان ساده تشريح مي‌گردد. این آگاهی ما را به جستجوی ابزارهایی فرا می خواند که با یاری آن غبار از آیینه ادراک بشوییم و با چشمانی زلال تر بنگریم  و خویشتن گمشده خود را بازیابیم.

ورود برای علاقه‌مندان رایگان است و مخاطبان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از بوستان ساعی، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.





نظر شما