پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۲
کد خبر: ۹۴۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
در ادامه نشست‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸، ویژه برنامه فرهیختگان کتابخوان در کتابخانه قائم(عج) برگزار می‌شود.
گردهمایی فرهیختگان کتابخوان در کتابخانه قائم(عج)به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کتابخانه قائم(عج) به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ برای هر ماه یک نشست برای گرهمایی فرهیختگان کتابخوان پیش بینی شده است و در این نشست صمیمی هر یک از فرهیختگان کتابخوان پیشنهادات و تجربیات خود را برای ارتقا و کیفیت خدمات کتابخانه ای و راهکارهای افزایش مشارکت مخاطبین ارائه می‌کنند.

هم چنین در پایان برنامه فهرستی از کتاب های معرفی  شده از سوی فرهیختگان تهیه می شود تا برای کتابخانه های منطقه خریداری شده و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

نقد و برسی فعالیت‌های کتابخانه اعم از فعالیت‌های برنامه‌ای و خدمات فرهنگی ارائه شده در کتابخانه از دیگر موضوعات این نشست است.

نشست تابستانی فرهیختگان کتابخوان پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه  ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه قائم(عج) به نشانی شهرک ولیعصر(عج)، ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، داخل پارک قائم(عج)برگزار می‌شود.

نظر شما