شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۰
کد خبر: ۹۴۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
مجتمع فرهنگی هنری نور نگارگذر «بازگشت پرستوها» همزمان با سالروز بازگشت اسرا به میهن اسلامی به همین مناسبت برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت سال روز بازگشت اسرا اقدام به برگزاری نگار گذر با همین موضوع کرده و  در محوطه این مرکز تعداد 15 تابلو عکس از لحظه های زیبای بازگشت اسرا را به منظور یادآوری دلاوری و شجاعت و ایمان رزمندگان در معرض دید عموم قرارداد.
 
روز 26 مرداد سال 1369، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند. در این میان ستاد رسیدگی به امور آزادگان که در 22 مرداد 69 تشکیل شده بود به تبادل انبوه اسرا پرداخت. این ستاد با مساعدت و همراهی دیگر دستگاه ها، تبادل حدود چهل هزار آزاده را با همین تعداد اسیر عراقی انجام داد.
 
این نگارگذر در روزهای 25 و 26 مرداد از ساعت 9 تا 20 در مجتمع فرهنگی هنری نور با نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب دایر است.
 
 علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نگارگذر در روزهای 25 و 26 مرداد از ساعت 9 تا 20  به مجتمع فرهنگی هنری نور با نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کرده  و برای کسب اطلاع از برنامه های این مرکز با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند. 

 
نظر شما