شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۴
کد خبر: ۹۴۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
نمایشگاه عکس «دست‌ها و نقش‌ها» با موضوع هنر معماری آثار «سحر کرباسی» در گالری آفرینش نور مجتمع فرهنگی هنری نور گشایش می‌یابد.
نمایشگاه عکس «دست‌ها و نقش‌ها» در نگارخانه آفرینش نور
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس «دست ها و نقش ها» که حاصل ثبت تصاویر زیبا از آثار معماری کشورهای مختلف جهان توسط سحر کرباسی است، شنبه ۲۸ مردادماه با حضور جمعی از عکاسان جوان در نگارخانه آفرینش نور گشایش می‌یابد. 

سحر کرباسی فوق لیسانس مهندسی معماری و پایه دو نظارت و طراحی نظام مهندسی است که شرکت در ورک‌شاپ‌های  چهارمین هفته بین المللی طراحی ای ام یو/ قبرس با حضور کامران نادر افشار در سال ۱۳۹۳، عکاسی معماری یزد در سال ۱۳۹۲، عضو گروه برگزار کننده ورکشاپ هنر سلفی (صدا، روح، فضا) در ششمین هفته طراحی بین المللی ای ام یو در سال۱۳۹۳، همچنین ارایه مقاله در کنفرانس های اروپایی ۲۰۱۶ استانبول با موضوع «تعامل بین معماری مدرن و سنتی» و ... در پرونده فعالیت‌های هنری وی به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۹ شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۹ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷تماس بگیرند.
نظر شما