جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۴۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
نمایشگاه «نقش فیروزه» روز جمعه ۲۷ مرداد ماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان در باغ‌موزه هنر ایرانی گشایش یافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «نقش فیروزه»، آثار حسین نیک‌طلب هنرمند نیشابوری روز جمعه ۲۷ مرداد ماه با حضور محمود صلاحی رییس و امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نگارخانه باغ‌موزه هنر ایرانی افتتاح شد. 

حسن شاملی رییس شورای اسلامی شهر نیشابور، مجید ملانوروزی مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و عبدالغفار کاکایی رییس باغ‌موزه هنر ایرانی از دیگر حاضران در این آیین افتتاحیه بودند. 

در این نمایشگاه که ۸۰ اثر هنری به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسد، بزرگ‌ترین قلم فیروزه کاری شده نیز به نمایش در آمده است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه، آثار کلاژ پارچه به هنرمندی مهین باغشینی پذیرای هنردوستان است. 
 
نمایشگاه «نقش فیروزه» به مدت ۱۰ روز پذیرای شهروندان است و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برای بازدید از آن می‌توانند تا پنجم شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به باغ‌موزه هنرهای ایرانی به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید دربندی، خیابان دکتر حسابی، سه‌راه دکتر حسابی، شماره ۳۰ مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۶۸۶۰۶۵ تماس بگیرند. 
نظر شما