چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۸
کد خبر: ۹۴۱۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مهلت ارسال نمایشنامه و طرح های نمایشی به ششمین جشنواره تئاتر شهر اول شهریورماه به پایان می‌رسد و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.
مهلت ارسال نمایشنامه به جشنواره تئاتر شهر تمدید نمی‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرام کرمی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دبیر جشنواره تئاتر شهر در گفت و گو با خبرنگار ما تاکید کرد که مهلت ارسال اثر و فرم تقاضای حضور در بخش های مختلف جشنواره به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

ششمین جشنواره تئاتر شهر آذر ماه سال جاری و در بخش های تخصصی تئاتر صحنه اي ، تئاتر كودك و نوجوان، تئاتر دیگر (خياباني، محیطی، شورایی و دیگر گونه‌های اجرایی) ، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه عکاسی و پوستر تئاتر، مدرسه‌ی تئاتر و بخش ویژه برگزار می شود.

هنرمندان تئاتر و گروه های نمایشی تهران می توانند با تکمیل فرم درخواست تقاضای حضور و ارسال نمایشنامه و مدارک مورد نیاز مطابق مندرجات فراخوان نسبت به ثبت تقاضای حضور در جشنواره اقدام کنند.

مطابق فراخوان مهلت ارسال نمایش‌نامه‌ و طرح‌های اجرایی  اول شهریور به پایان می رسد و نتایج بررسی متن نمایش‌نامه‌ و طرح‌ها در تاريخ  ۲۵ شهریور اعلام می‌شود. بازبینی آثار از تاريخ اول آذزماه به مدت یک هفته خواهد بود.

ششمین جشنواره تئاتر شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته پایانی آذر ماه و هفته اول دی ماه ۱۳۹۶ برگزار در تالارها و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.
 
نظر شما