جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۹۴۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کتابخانه شهدای حصارک نشست تخصصی «اندیشمندان کوچک» را با هدف پرورش قدرت تفکر و استدلال در کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست تخصصی «اندیشمندان کوچک» با هدف پرورش قدرت تفکر و استدلال با استفاده از فلسفه بازی روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۶ در کتابخانه شهدای حصارک برگزار می‌شود. 

در جریان برگزاری این نشست مریم دیبا، دکترای مشاوره و عضو هیئت علمی دانشگاه از برگزارکنندگان دوره‌های بازی‌درمانی کودکان با رویکرد فلسفه برای کودکان به عنوان سخنران و کارشناس پیرامون مهارت‌های عمومی فلسفه برای کودکان و نوجوانان سخنرانی می‌کند و با استفاده از فلسفه بازی به صورت گروهی با مشارکت والدین و فرزندان، مباحث تئوری را به صورت عملی به آنان آموزش می‌دهد و آنان را با موضوعاتی هم چون مفاهیم و مبانی نظری برنامه فلسفه برای کودکان، مهارت‌های اساسی در برنامه فلسفه برای کودکان و چگونگی کاربرد برنامه فلسفه برای کودکان در فرآیندهای یاددهی-یادگیری آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست رایگان به کتابخانه شهدای حصارک واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۸۳۲۷۴۷ تماس بگیرند.

نظر شما