پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۴۱۴۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
همزمان با فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج ویژه برنامه «پیوند آسمانی» یکم تا هفتم شهریور در فرهنگ‌سرای ملل و دیگر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱ برگزار می‌شود.
برنامه‌های هفته ازدواج در مراکز فرهنگی‌هنری منطقه یک اعلام شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ عبد الرضا کردی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱ و رییس فرهنگ‌سرای ملل با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) گفت: همزمان با اول‌ذی‌الحجه و روز ازدواج برنامه‌های مختلف و متنوعی از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ در  فرهنگ‌سرای ملل و بیش از ۲۲ مرکز و خانه‌های مشارکتی منطقه ۱ و چهارده کانون‌های مردمی تدارک دیده شده‌ است.
 
وی عنوان کرد در راستای برگزاری جشنواره تابستانی تهران با شعار زندکی آموختنی است و به منظور ترویج و تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج  کارگاه‌های مشاوره قبل از ازدواج، کارگاه‌های خانواده سالم، زندگی سالم و... در مراکزفرهنگی هنری منطقه ۱ برگزار خواهد شد.

عبد الرضا کردی رییس فرهنگ‌سرای ملل عنوان کرد: زندگی مشترکی که با میثاق مقدس ازدواج آغاز می‌شود، یکی از با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان است و زن و مرد باید با مهارت‌های مناسب پایه‌های زندگی مشترک خود را محکم‌تر کنند و آموزش در این راستا نقش به‌سزایی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱؛ از ویژه برنامه آب و آینه ویژه زوجین، کارگاه‌های سلامت روانی، شیوه‌های خلاق فرزند پروری، کارگاه پدران و مادران امروز، نشست‌های خانواده پایدار، نمایشگاه کتاب خانواده خبرداد و گفت: کانون‌های مردمی و فعال فرهنگ‌سرا در این هفته برنامه‌های خود را با محوریت موضوع ازدواج و خانواده اجرا خواهند کرد.
 
 این برنامه‌ها با مشارکت حوزه ازدواج و تحکیم خانواده وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند به  نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل  مراجعه کنند. 
نظر شما