شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۱
کد خبر: ۹۴۱۵۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
نمایش موزیکال و عروسکی «ماه پیشونی» به کارگردانی «آزاده انصاری» از روز چهارشنبه اول شهریورماه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.
« ماه پیشونی» به پردیس تئاتر تهران می آیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش عروسکی «ماه پیشونی» نمایش موزیکال و عروسکی« ماه پیشونی» به نویسندگی «ایوب آقاخانی» و کارگردانی «آزاده انصاری» از روز چهارشنبه اول شهریورماه در تماشاخانه استادمحمد پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود. 

نمایش «ماه پیشونی» درباره دلباختن شاهزاده ای جوان به دختری است که ماه بر پیشانی دارد. 

مینووش رحیمیان، مرضیه ایمانخانی، ندا کوهی، نسترن نظری، طناز جلوسی، ساحل شفیعی بازیگران و عروسک گردانان این اثر هستند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به نادر برهانی مرند (تهیه کننده) منوچهر شجاع (طراح صحنه)، محسن ایمانخانی(طراح عروسک)، مریم معینی (طراح لباس)، محمد فرشته نژاد (آهنگساز) اشاره کرد. 

بنا به استقبال چشمگیر مخاطبان و نیز درخواست بسیاری از خانواده ها و علاقه‌مندان و نیز با توجه به هدف‌های گروه؛ این نمایش برای بار دوم در سال ۹۶ بعد از اجرا در پردیس تیاتر شهرزاد در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

برای خرید بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنید.
پردیس تئاتر تهران در بزرگراه امام علی، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران واقع شده است.

نظر شما