شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۸
کد خبر: ۹۴۱۸۰
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
با حضور دکتری روانشناسی بالینی
فرهنگسرای کار و تعاون در ادامه برنامه های جشنواره تابستانی تهران 96، با شعار زندگی آموختنی است روز چهارشنبه 1 شهریور ماه در نشست خانواده پایدار که با حضور دکتر احمدی (دکتری روانشناسی بالینی) برگزار می شود وظایف وحقوق متقابل زن و شوهر را مرور می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه جهت شادابی و طراوت وسرزندگی و ارتقای مهارت های زندگی درخانواده، با رویکرد چشم انداز خانواده اسلامی و  مقاوم سازی خانواده پایدار، به‌صورت رایگان در فرهنگسرای کارو تعاون برگزار می‌شود.
 
دکتر احمدی (دکتری روانشناسی بالینی) در این نشست وظایف وحقوق متقابل زن و شوهر (تامین نفقه، ایجادآرامش روانی در منزل، برخورد خوش و محبت آمیز با همسر، مدارا و انعطاف پذیربودن، تعلیم و تربیت فرزندان و همسر، تمکین خاص و تمکین عام، نگهداری اموال و دارای شوهر، حفظ عفت و پاکدامنی، را مرور می کند.
 
نشست وظایف وحقوق متقابل زن و شوهر از سری نشست های خانواده پایدار اول شهریورماه از ساعت 10 تا 12 برای خانواده ها به صورت رایگان برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای شرکت به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.
نظر شما