جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۶
کد خبر: ۹۴۱۸۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
همزمان با روز ازدواج برگزار می‌شود
آیین اختتامیه طرح «خانواده پایدار» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با تجلیل از زوج‌های جوان در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود.
اختتامیه طرح «خانواده پایدار» در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره تابستانی تهران» با برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان تهرانی در حال اجراست و طرح «خانواده پایدار» با شعار «زندگی آموختنی است» به منظور ایجاد استحکام بنیان خانواده و آرامش در فضای اجتماعی برای زوج‌های جوان طراحی شده است. 
 
اختتامیه این طرح همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) روز چهارشنبه یکم شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگ‌سرای اشراق برگزار می‌شود و طی آن تعدادی از زوج‌های جوان از مناطق ۲۲‌گانه شهر تهران که پنج سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، تقدیر می‌شوند. این زوج‌ها در برنامه‌ها و جلسات مشاوره سازمان فرهنگی هنری حضور داشته‌اند و در اردوهای ویژه «خانواده پایدار» نیز شرکت کرده‌اند. 
  
آیین اختتامیه با کارگاه آموزشی ویژه زوج‌های جوان آغاز می‌شود و محمود صلاحی رییس و حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در آن حاضر خواهند بود. 
  
استندآپ کمدی، مولودی‌خوانی و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های این برنامه است.
 
طرح «خانواده پایدار» از شنبه ۱۷ تیر ماه آغاز شده و ارتقای سطح آگاهی و بهبود نگرش و فرایند خانواده‌محوری از رویکردهای اصلی برپایی آن است که در دو مرحله ویژه زوج‌ها برگزار شده است.
 
در مرحله اول کارگاه پنج‌جلسه‌ای با محوریت موضوع «شناخت دو طرف از یکدیگر» با حضور کارشناس دینی برگزار شد، پس از آن زوج‌های جوان در اردوهای آموزشی «خانواده پایدار» در فرهنگ‌سرای امام (ره) شرکت کردند و در مرحله پایانی آیین اختتامیه برگزار می‌شود. 
نظر شما