چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۴
کد خبر: ۹۴۲۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سید علی اندرزگو مسابقه «سردار سرفراز» در مراکز فرهنگی منطقه چهارده برگزار می‌شود.
« سردار سرفراز »؛ مسابقه ای به مناسبت سالروز شهادت سید علی اندرزگوبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سید علی اندرزگو، مسابقه‌ای با عنوان «سردار سرفراز» شامل زندگینامه، مبارزات و خصلت‌های اخلاقی آن شهید، در قالب بروشور تهیه و منتشر شده است تا شهروندان به‌خصوص جوانان و نوجوانان، با زندگی و شخصیت والای آن مبارز نستوه بیشتر آشنا شوند.

شهروندان می‌توانند ضمن مطالعه بروشورهای مسابقه، جواب گزینه‌های صحیح ۴ سوال مسابقه را به سامانه پیامکی 2000183714 ارسال یا پس از تکمیل کردن، پاسخنامه مسابقه را به فرهنگ‌سرای اخلاق، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های منطقه چهارده تحویل و در مسابقه شرکت کنند.

مهلت شرکت شهروندان در مسابقه تا ۱۰ شهریور است و به ۱۵ نفر از شرکت کنندگان که به سوالات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

 شهید اندرزگو در سال 1316 در یکی از محلات جنوب تهران به دنیا آمد و شخصیت وی در دورانی شکل گرفت که کشور دستخوش حوادثی مثل جنبش ملی شدن صنعت نفت، تغییر دولت‌ها، حکومت نظامی در تهران، اعدام هژیر، تبعید و بازگشت آیت الله کاشانی، فدائیان اسلام و اعدام انقلابی رزم آرا بود که پس از یک دوره طولانی مبارزه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در سال ۵۷ به دست عوامل ساواک به شهادت رسید.

نظر شما