جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۹
کد خبر: ۹۴۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
بیست و هشتمین محفل ادبی ققنوس با حضور شاعران طنزپزداز مطرح کشور، دوشنبه ۶ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و هشتمین محفل ادبی «ققنوس» در قالب شب شعر طنز، با حضور شاعران طنزپرداز و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله شعرخوانی طنز، معرفی کتاب، مسابقه، اهدای جایزه و ... در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه مینا آقازاده، اجرا و مدیریت جلسه را بر عهده دارد و شاعران نام آشنایی چون «ناصر فیض»، «خلیل جوادی»، «مهدی فرج اللهی»،«ساحل مولوی»، «فرامرز ریحان صفت» و دیگر شاعران طنزپزدار به شعرخوانی می‌پردازند.

همچنین اجرای مسابقه در میان شرکت کنندگان و اهدای جایزه به صاحبان پنج شعر برتر به انتخاب شاعران و کارشناسان حاضر، از دیگر بخش‌های محفل ادبی ققنوس است.

علاقه‌مندان به حضور در محافل ادبی به ویژه در حوزه طنز می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین تقاطع شهید ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

 
نظر شما