جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۹۴۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کتابخانه شیخ فضل‌اله نوری در برنامه «ارمغان قلم»، دو‌شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۰، میزبان «محمدرضا مرزوقی» نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است.
«محمدرضا مرزوقی» مهمان «ارمغان قلم» کتابخانه شیخ فصل اله نوریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ارمغان قلم» همزمان با پویش کتابخوانی در فصل مهربانی و با هدف آشنایی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با نویسندگان پرمخاطب و عامه پسند و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در اوقات فراغت فصل تابستان، در کتابخانه شیخ فضل اله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
 
محمدرضا مرزوقی نویسنده داستان‌های پر مخاطب در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان است که از تالیفات او می‌توان به «اسرارالغولان»، «دلهره‌های خیابان وحید»، «شاهدخت تلخ»، «خواب‌های پرقویی»، «رقص درناها»، «قطب نما کوچولو»، «مهمان صورتی»، «تل عاشقون» و «پسین شوم» اشاره کرد. وی مهمان برنامه «ارمغان قلم» در کتابخانه شیخ فضل‌اله نوری است که در نشستی صمیمانه با مخاطبان کودک و نوجوان در مورد خود، آثارش و چگونگی خلق این آثار و فراز و نشیب‌های نویسندگی صحبت می‌کند.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری، جنب شهر کتاب، کتابخانه شیخ فضل اله نوری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۶۶۷۵۱ تماس بگیرند.
نظر شما