جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۹۴۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ انجام می‌شود
رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ با خانواده شهید سید جعفر موسوی دیدار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» ظهر روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه در منزل شهید سید جعفر موسوی برگزار می‌شود. محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ در این برنامه به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده این شهید دیدار و از آنها تجلیل می‌کند. 

شهید سید جعفر موسوی متولد پنجم مرداد ماه ۱۳۴۴ دلاور رزمنده دوران دفاع مقدس است که در عملیات مرصاد و نبرد با منافقین در سال ۱۳۶۷ در منطقه اسلام‌آباد غرب به شهادت رسید.

گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده شهدا بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته روزهای سه‌شنبه به همت خانه موزه شهیدان اقبالی در منطقه ۱۰ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون برنامه‌های این مرکز می‌توانند به نشانی بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی، بعد از چهارراه قلیچ خانی، خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
نظر شما