پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۶
کد خبر: ۹۴۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
بیست و ششمین تولد ماه برای بازیگر پیشکسوت
ویژه‌برنامه «تولد ماه» با جشن ۶۳ سالگی گوهر خیراندیش با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
جشن۶۳سالگی گوهر خیراندیش در موزه امام علی(ع) برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و ششمین «تولد ماه» به مناسبت زادروز گوهر خیراندیش، بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

گوهر خیراندیش سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد. وی سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده است. 

ارتفاع پست، دعوت، رسم عاشق کشی، دایره زنگی، تهران ۱۵۰۰، مکس، میوه ممنوعه، کلاه پهلوی، خانه ما، همسایه‌ها، اشک‌ها و لبخندها نام تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌هایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

علاقه‌مندان برای حضور در بیست و پنجمین تولد ماه می‌توانند به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان اسفندیار مراجعه کنند.

نظر شما