شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۲
کد خبر: ۹۴۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای سرو هشتمین نشست رادیویی «صدای سرو» را ۹ شهریور ماه با موضوع اصول و تکنیک‌های مصاحبه رادیویی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هشتمین نشست رادیویی «صدای سرو» با موضوع اصول مصاحبه رادیویی روز پنجشنبه ۹ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود. مصاحبه یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های کار مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی است که اصول، تکنیک‌ها و انواع خاص خود را دارد و در عین آگاهی، تسلط و خبرگی، جرأت و جسارت مصاحبه‌کننده را می‌طلبد. عمده‌ترین خبرهای روز دنیا که تیتر درشت روزنامه‌ها و سرفصل خبرهای رادیو و تلویزیون را می‌سازد از طریق مصاحبه با شخصیت‌های مختلف درباره مسائل و موضوعات داغ سیاسی، نظامی، اجتماعی و... توسط خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زبده تهیه می‌شود و گاه یک مصاحبه کوتاه به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌اش، خبری جهانی می‌شود و تا روزها و گاه هفته‌ها، تفسیرها، اظهار نظرها، مخالفت‌ها و موافقت‌ها و جنجال‌های زیادی را سبب می‌شود و بسیاری از اخبار دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

فرهنگ‌سرای سرو به همین منظور و با هدف آموزش تکنیک‌های مصاحبه، هشتمین نشست رادیویی صدای سرو را با حضور سید حامد حسینی گوینده رادیو و مجری شبکه خبر برگزار می‌کند.

در این نشست حاضران با نقش خبرنگار به عنوان یک سناریو نویس و یک کارگردان، یافتن سوژه‌ای بکر که مردم علاقه‌ای به شنیدنش داشته باشند، طراحی سؤال ها، ساختار بخشیدن به سؤال های مصاحبه، تعیین مکان مصاحبه و زمان آن آشنا می‌شوند.

مخاطبان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند. 
نظر شما