پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۶
کد خبر: ۹۴۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
نمایشگاه نقاشی رنگ روغن «سایه ماه» و مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی انتزاعی «لحظه‌های ناب خیال» در نگارخانه پردیسان به نمایش در می‌آید.
دو گالری نقاشی در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه نقاشی رنگ روغن «سایه ماه» به مدت یک هفته در گالری ۲ نگارخانه پردیسان به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه مجموعه ۲۲ تابلوی نقاشی رنگ روغن با تکنیک کاردک اثر هنرمند جوان، سیاوش نوشی است که چهارشنبه ۸ شهریورماه ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد.

سیاوش نوشی عضو همیاران گروه مانی است که تا به حال چندین نمایشگاه انفرادی در فرهنگسراهای تهران برپا داشته و همچنین در چندین نمایشگاه گروهی در گالری وزارت ارشاد، برج میلاد تهران، هنرستان هنرهای زیبا آثارش را به نمایش گذاشته است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۸ تا ۱۴ شهریور ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نمایشگاه نقاشی «لحظه های ناب خیال» نمایشگاه دیگری است که فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی انتزاعی را در گالری پردیسان به مدت یک هفته به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه نمایش  آثار نقاشی هنرمند جوان، انسیه طبری پور است. سبک نقاشی‌های این هنرمند انتزاعی و به شکلی تلفیقی از نقاشی مدرن و کلاسیک است .

طبری پور متولد ۱۳۶۳ از خطه سرسبز شمال کشور است و با این که تحصیلاتش در رشته بهداشت محیط بوده به دلیل علاقه شخصی به هنر نقاشی پرداخته است.

 این نمایشگاه چهارشنبه ۸ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ گشایش می‌یابد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۴شهریورماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما