شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۱
کد خبر: ۹۴۲۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
گروه هنرمندان و نقاشان قلمرو مانی بعد از بیست و هفت ماه فعالیت، بيست و هشتمين نمایشگاه خود را در گالری فرهنگ‌سرای سرو با عنوان «سفر و طبیعت» در رشته عکاسی، شنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.
نمایشگاه گروهی عکاسی «طبیعت و سفر» در نگارخانه سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «طبیعت و سفر» با هدف استفاده بهينه از شبكه اينترنتي و شبكه‌های اجتماعي در ارتباط مثبت و كارآمد بين هنرمندان و دسترسي سريع تر به نتيجه قابل رويت (ارائه آثار برای فروش و كسب سوابق هنری) است.
  
اين نمايشگاه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگی و هنری همراه بوده، که ۴۲ اثر از ۳۲ هنرمند به نمایش گذاشته شده‌است.

حضور فریدون کوچکی از پیشکسوتان رشته عکاسی و همراهان دیرینه صدا و سیما و مجید عباسی از تهیه کنندگان و کارگردانان، محسن جودی از عکاسان و گرافیست‌های به نام و طراح پوستر نمایشگاه فعلی باعث رونق این نمایشگاه و جذب هنرمندان بسیاری شده است. هنرمندان و نقاشان قلمرو جمع بزرگي از خانواده هنرهاي تجسمي و سنتي مركب از استادان، دانشجويان و هنرجويان در رشته‌ها و گرايش‌های مختلف نقاشي است. 

مهران لطفعلي نقاش و نگارگري كه بيش از ۳۳ سال در زمينه آموزش هنر نقاشي در مراكز دانشگاهي و فرهنگي هنري فعاليت كرده است، سرپرستي اين گروه را برعهده دارد.

«سفر و طبیعت» یکی از مهمترین موضوع هایی است که هنرمندان، عکاسان و نقاشان را به سوی خود فرا می خواند. لحظه هایی از کوه، جنگل، طلوع و غروب هرگز تکرار نخواهد شد.  در این نمایشگاه معرفي هنرمندان جوان در كنار استادان و پيشكسوتان عرصه هنر خود تشويق و تزريق مودت و دوستي در جامعه هنری آماتور و حرفه‌ای نشانه رشد و بلوغ هنرمندان ايران زمين از ديگر اهداف گروه هنرمندان قلمرو مانی است. 

قلمرو ماني بستری براي كارآفريني اعضا به ويژه بانوان هنرمند است و يكي از مهمترين دلايل پيشرفت اين گروه حضور و حمايت هنرمندان صاحب نامي چون فریدون کوچکی، مجید عباسی، محسن جودی، مهران لطفعلی، هدی بلوری، شادی بنی صدر، بهاره حاجی جعفری، شادی اباسلط، شیرین معیا، علی امینی، آرش رمضانیان، لاله حمزه پور و هنرمنداني است كه خود سالهاست در عرصه فرهنگي و هنري كشور فعاليت مي كنند.  

این نمایشگاه شنبه ۱۱ شهریور ، ساعت ۱۶ در گالری فرهنگ‌سرای سرو افتتاح می‌شود و تا ۱۶ شهریور ماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «طبیعت و سفر» می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما