جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۳
کد خبر: ۹۴۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
خانه فرهنگ آیه با راه‌اندازی کانون ادبی «ترنم یاس» در شهرک اکباتان میزبان شاعران، ترانه‌سرایان و علاقه‌مندان به شعر و ادب می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون ادبی «ترنم یاس» توسط خانه فرهنگ آیه آغاز به کار می‌کند و در شهرک اکباتان میزبان شاعران، ترانه‌سرایان و علاقه‌مندان به شعر و ادب می‌شود. نشست‌های این کانون ادبی با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و شناسایی و بسترسازی برای فعالیت شاعران محلی شهرک اکباتان و دیگر محلات منطقه ۵ با حضور شهلا اسماعیلی به عنوان کارشناس مجری و دبیر کانون و جمعی از علاقه‌مندان به شعر و ادب روزهای شنبه یک هفته در میان ساعت ۱۷:۳۰ در خانه فرهنگ آیه برگزار می‌شود.

کانون ادبی «ترنم یاس» با برنامه‌هایی همچون نقد و بررسی اشعار و ترانه‌های روز، معرفی اصول و قواعد سرایش شعر و ترانه‌سرایی، قرائت اشعار و ترانه‌های شاعران جوان حاضر در این محفل ادبی و بررسی آنها توسط کارشناس و دیگر استادان حاضر در برنامه همراه است.

از اهداف برپایی این کانون می‌توان به ارتقای سطح شعرآفرینی، تحلیل شاکله شعر و بررسی چگونگی قرار گرفتن واژگان در سرایش اشعار، معرفی رموز ماندگاری اشعار، خلاقیت در شعر و... اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل ادبی می‌توانند شنبه ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، خیابان اصلی (فاز یک)، روبه روی ورزشگاه راه‌آهن مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۶۳۳۴۳۳ تماس بگیرند.
نظر شما