جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۴۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ادبی نذر شعر، ویژه بزرگداشت مقام حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) تا ۱۵شهریور ماه تمدید شد.
مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ادبی نذر شعر تمدید شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آخرین مهلت ارسال اثر به سومین جشنواره ادبی نذر شعر سوم شهریور تعیین شده بود که با توجه به تقاضای علاقه‌مندان، ۱۲ روز دیگر تمدید شد.

پس از برگزاری دو دوره از جشنواره ادبی نذر شعر و انتشار آثار برتر در این زمینه، سومین دوره از این جشنواره با داوری حمید رضا شکار سری، سعید بیابانکی و پرویز بیگی حبیب آبادی برگزار می‌شود.

به گفته حامد طراحی دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی نذر شعر، هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و تعالی شعر آیینی، تبیین مقام شامخ و سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر و تشویق علاقه‌مندان و فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی است.

حامد طراحی افزود: در این جشنواره شاعران دلباخته آن حضرات اشعاری را که درباره حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره همچنین لوح تقدیر و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۸ با اشاره به استقبال خوب علاقه‌مندان از این جشنواره در دوره های قبلی و شرکت بیش از ۲۰۰ نفر از سراسر کشور در دوره دوم، اظهار داشت: این جشنواره با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می‌شود.

طراحی درباره شرایط ارسال آثار گفت: آثار ارسالی باید روی یک طرف برگه a4 با قلم نازنین اندازه ۱۴ تایپ و در قالب فایل word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

رییس فرهنگ‌سرای خاتم(ص) افزود: آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد. هر شرکت کننده باید پنج قطعه از اشعار خود را تا ۱۵ شهریور به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی نذر شعر با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار برگزار خواهد شد، گفت: داوری سومین جشنواره ادبی نذر شعر را حمیدرضا شکار سری، سعید بیابانکی، پرویز بیگی حبیب آبادی بر عهده دارند و داوری آثار در یک مرحله انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در سومین جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ شهریور در قالب اشعار به صورت آزاد از طریق پست الکترونیک farhangsarayekhatam@yahoo.com ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به نشانی khatam.farhangsara.ir رجوع کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره با کدپستی 1373784871 و به نشانی تهران، یافت آباد، شهرک ولی‌عصر (عج)، انتهای خیابان شهید آقایی (حیدری جنوبی)، خیابان شهید پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگ‌سرای خاتم(ص)، واحد روابط عمومی و با شماره‌های تماس :66207068-66207069 آماده پاسخ گویی به علاقه‌مندان است. 
نظر شما