جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۹۴۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
عصر طنز و فکاهی «نَقل نُقل» دوشنبه ۱۳ شهریورماه ساعت ۱۸ با اجرای مهدی فرج‌الهی از طنزپردازان جوان کشورمان در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
چهاردهمین عصر طنز و فکاهی «نَقل نُقل» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محافل ادبی «نَقل نُقل» از ویژه برنامه‌های شاد و مفرح جشنواره تابستانی در فصل مهربانی است که با هدف آشنایی جوانان علاقه‌مند به اصول و ساختار شعر و ادبیات طنز فارسی، پرداختن به مشکلات اجتماعی با نگرش و بیان متفاوت، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها با حضور اهالی ادب و هنر و همچنین تقویت مهارت شاد زیستن، برگزار خواهد شد.

روح الله احمدی، طنزپرداز جوان و خوش قریحه کشور و از مجریان صدا و سیما، مهمان چهاردهمین محفل"نقل نقل"است؛ اجرای استندآپ کمدی، پخش کلیپ طنز و مسابقه طبع آزمایی همراه با اهدا جایزه از بخش‌های دیگر این محفل ادبی طنز خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این محفل ادبی می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

 
نظر شما