سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۴
کد خبر: ۹۴۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
همزمان با دهه ولایت در برنامه «دوشنبه‌های قرآنی‌» انجام می‌شود:
همزمان با دهه ولایت، مراسم تکریم سادات و عقد اخوت در قالب برنامه «‌دوشنبه‌های قرآنی» ۱۳ شهریورماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جابری برگزار می‌شود.
تکریم سادات و عقد اخوت در مسجد جابریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه ولایت برنامه این هفته «دوشنبه‌های قرآنی» رنگ و بوی ولایی داشته و علاوه بر قرائت یک صفحه از قرآن کریم، ۲تن از سادات دارالمومنین طهران به نام‌های «سید علی سینا موسوی عبداللهی» و «سید حسین رسولی آهاری» با اهدای هدیه تکریم می‌شوند و همچنین آیین مراسم عقد اخوت برادران دینی با حضور نمازگزاران مسجد انجام می‌شود.

سلسله برنامه «دوشنبه‌های قرآنی‌» در قالب کرسی‌های تلاوت با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از اوایل پاییز سال ۹۵ آغاز شد، و دوشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشا تلاوت یک صفحه مشخص از قرآن کریم توسط قاریان خوش خوان در مساجد منتخب منطقه چهارده اجرا شده است و دوشنبه ۱۳ شهریورماه با حضور قاری «مسعود سیاف زاده» در مسجد جابری برگزار می‌شود.

چند روز قبل از اجرای هر برنامه، سوالات و توضیحات از یک صفحه از قرآن کریم که در نشست قرآنی تلاوت می‌شود بین نمازگزاران مسجد توزیع و پاسخ‌ها حداکثر تا قبل از اجرای برنامه تحویل، تصحیح و پس از قرائت قرآن به ۶ نفر از شرکت کنندگان مسابقه (۳ نفر زن، ۳ نفر مرد) به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مسجد جابری در خیابان شکوفه، خیابان نور صالحی، خیابان جابری واقع است.
نظر شما