پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۱
کد خبر: ۹۴۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
همزمان با سالگرد ارتحال آیت الله طالقانی(ره)
ویژه برنامه «ابوذر زمان» همزمان با سی و هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله طالقانی (ره) برگزار می‌شود.
آیت الله طالقانی (ره)، «ابوذر زمان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله طالقانی(ره) از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ با عنوان «ابوذر زمان» برگزار می‌شود.
 
ویژه‌برنامه «ابوذر زمان» با هدف ارتقای شناخت مردم در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی، آشنایی با شخصیت‌های انقلاب اسلامی و آیت الله طالقانی(ره) با حضور و سخنرانی مهدی طالقانی فرزند  آیت الله طالقانی(ره) و نیز چهره‌های شاخص سیاسی و فرهنگی برگزار می‌شود.

این برنامه روز یکشنبه ۱۹شهریورماه ساعت ۱۷ در کتابخانه آیت الله طالقانی(ره) و با مشارکت شهرداری منطقه۱۲ برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوعی همچون سخنرانی، شعر خوانی و پخش نماهنگ و ... خواهد بود.

آیت الله طالقانی روحانی شیعه ایرانی، نواندیش دینی، فعال سیاسی و اجتماعی بود که امام خمینی(ره) در پیامی که به مناسبت رحلت آیت الله طالقانی نوشتند علاوه بر آنکه از وی به عنوان دوستی ارجمند نام بردند، چنین ادامه دادند: «او براى اسلام به منزله حضرت ابوذر بود. زبان گویاى او چون شمشیر مالک اشتر بود؛ بُرنده بود و کوبنده‏»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۲۲۲۱۰ تماس بگیرند یا برای شرکت در برنامه در تاریخ و زمان یادشده می‌توانند به آدرس پیچ شمیران خیابان نورمحمدی کوچه ایت الله طالقانی (ره) مراجعه کنند.
نظر شما