جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۹
کد خبر: ۹۴۳۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
همزمان با دهه ولایت، ویژه‌برنامه‌هایی با رویکرد ولایت‌مداری، ولایت محوری و ولایت‌پذیری با عنوان «ظهور، تجلی غدیر» در سطح منطقه ۱۴ اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌های ویژه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر با عنوان «ظهور؛ تجلی غدیر» در مراکز فرهنگی هنری این منطقه برگزار می‌شود و فرهنگ‌سرای اخلاق با همکاری سایر نهادهای فرهنگی این منطقه ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.
  
جشن بزرگ «بر آستان ولایت» جمعه ۱۷ شهریور ماه در فضای باز مسجد جابری، ویژه‌برنامه جشن «بر کرانه غدیر» پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه در بوستان ابیانه و جشن «میثاق با ولایت» با مشارکت شورایاری و مدیریت محله سرآسیاب چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه در بوستان سهند برگزار می‌شود.
 
همچنین در ویژه‌برنامه «دوشنبه‌های قرآنی» علاوه بر برگزاری آیین عقد اخوت و برادری از سادات منتخب منطقه ۱۴ در مسجد جابری تجلیل می‌شود و همچنین ویژه‌برنامه «عصرانه‌های شادی» به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و خانواده‌ها با رویکرد ولایت مداری از ۱۱ تا ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در بوستان گلزار برگزار می‌شود.
نظر شما