شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۲
کد خبر: ۹۴۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
همزمان با آغاز دهه ولایت اردوی یک روزه با عنوان «بهشت آشنایی» ویژه طلاب و خانواده‌هایشان در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه ولایت ویژه‌برنامه اردوی یک روزه طلاب استان تهران با عنوان «بهشت آشنایی» روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود. این برنامه همانند سال‌های گذشته با محوریت فرهنگی، ورزشی، تفریحی به مدت سه روز با شرکت قریب به سه هزار نفر از طلاب اجرا می‌شود.

این اردو که با حضور ائمه جماعات شهر تهران و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود، به منظور افزایش روحیه نشاط و تفریح میان خانواده‌های طلاب و روحانیون شهر تهران تدارک دیده شده و از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه در فضای فرهنگ‌سرای خاوران برگزار می‌شود.

اردوی یک روزه «بهشت آشنایی» در قالب جشنواره تابستانی تهران با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و تفریحی و با برپایی غرفه‌هایی مانند دارت، نقاشی، سفال، قرآنی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، استخر و سونا، شهربازی، پخش فیلم، کالسکه سواری، ایرهاکی و... برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد میزبان طلاب شهر تهران می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
نظر شما