شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۲
کد خبر: ۹۴۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
رمان «شب ناسور»، اثر ابراهیم حسن بیگی در کتابخانه شقایق نقد و بررسی خواهد شد.
نقد و بررسی رمان «شب ناسور» در کتابخانه شقایقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ‌نشست نقد و بررسی رمان «شب ناسور»‌، اثر ابراهیم حسن بیگی از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه (۱۵شهریور) در کتابخانه شقایق واقع در محله نارمک تهران برگزار خواهد شد. در این نشست قاسمعلی فراست به نقد این اثر خواهد پرداخت.
 
«شب ناسور» تازه‌ترین رمان ابراهیم حسن بیگی در حوزه داستان انقلاب است، زمان وقوع آن به سال‌های قبل از انقلاب و ماه‌های اول پیروزی انقلاب بازمی‌گردد. وی پیش از این نیز با «سال‌های بنفش»‌ قلم خود را در حوزه داستان انقلاب آزموده بود.
 
ابراهیم حسن بیگی با نوشتن رمان «شب ناسور» انگشت روی پاشنه‌آشیل رژیم شاه، یعنی ساواک گذاشته‌ است. سازمانی که نقش آن را در مبارزه با انقلابیون و حتی سقوط رژیم گذشته نباید نادیده گرفت. رمان «شب ناسور» گوشه‌ای از ساختار مخوف ساواک را به تصویر می‌کشد که از سوی موزه عبرت در سه هزار نسخه و در ۲۲۳ صفحه منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به کتابخانه شقایق واقع در انتهای خیابان شهید ثانی (۴۶ متری نارمک)، نرسیده به پل خاقانی، بوستان شقایق مراجعه کنند.

نظر شما