پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۴
کد خبر: ۹۴۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
با اضافه شدن فیلم نگار «رامبد جوان» فیلم‌های سینمایی تا پایان تابستان ۹۶ به چرخه اکران اضافه شدند و بلیت سینماها در روزهای آخر تابستان و روزهای ابتدایی پاییز نیم‌بها خواهد بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم‌های سینمایی «ماجان»، «نگار»، «من و شارمین» و «تابستان داغ» به چرخه اکران تابستان اضافه شدند و بنا بر اعلام غلام‌رضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از ۲۱ شهریور ماه به مناسبت روز ملی سینما حدود ۲۰ روز بهای بلیت سینماهای سراسر کشور تا پایان هفته دفاع مقدس به صورت نیم‌بها خواهد بود.

با فیلم‌های اکران پایان تابستان آشنا شوید:

ماجان
فیلمی به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد، نویسندگی لیلا لاریجانی و تهیه‌کنندگی محمدمهدی عسگرپور، ساخته سال ۱۳۹۳ که برای اولین بار در بخش خارج از مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش درآمد.

مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز و بهنوش بختیاری بازیگران این فیلم سینمایی هستند. 

«ماجان» روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبه رو هستند. این فیلم محصول موسسه تصویرشهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پخش آن را موسسه سیمای مهر برعهده دارد.

نگار
فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان و فیلمنامه احسان گودرزی نوشته شده است و محصول سال ۱۳۹۴ است. اولین نمایش آن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود که منجر به کاندیدا شدن در ۹ رشته شد که در نهایت کریستوف رضاعی سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت کرد.

نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، افسانه بایگان، علیرضا شجاع‌نوری و اشکان خطیبی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«نگار» روایت کندوکاو دختری است که به خودکشی پدرش اعتماد ندارد و معتقد است که او به قتل رسیده است.

من و شارمین
فیلمی به کارگردانی و نویسندگی بیژن شیرمرز و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده ساخته سال ۱۳۹۴ است.

ویشکا آسایش، سحر قریشی، پژمان بازغی، نیما شاهرخ‌شاهی، گوهر خیراندیش و مجید صالحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم داستان زندگی دختر جوانی به نام تینا را روایت می‌کند که پیشگویی‌های عمه خود را باور دارد.‌

تابستان داغ
تابستان داغ فیلمی به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی پیام کرمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم اولین بار در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست رکورد بیشترین نامزدی را با کاندیداتوری در ۱۳ رشته به دست آورد. در نهایت هومن بهمنش سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌برداری و سهراب خسروی سیمرغ بلورین بهترین تدوین را از آن خود کردند.

پری‌ناز ایزدیار، علی مصفا، مینا ساداتی، صابر ابر و لی‌لی فرهادپور در نخستین تجربه کارگردانی «ابراهیم ایرج زاد» نقش آفرینی کرده‌اند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نسرین که هنگام طلاق نمی‌تواند دختر شش ساله‌اش را از شوهرش بگیرد زندگی‌اش را جمع می‌کند و بی‌اطلاع شوهر به گوشه‌ای از شهر پناه می‌برد.


برای تماشای این فیلم‌های می‌توانید به پردیس‌های سینمایی ملت، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن و سینمای فرهنگ‌سرا اشراق مراجعه کنید.
نظر شما