شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۹۴۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک فرهنگ‌سرای فردوس به سرپرستی شادی تهرانی چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۶ در گالری ۱ نگارخانه پردیسان افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس نمایشگاه نقاشی گروهی هنرجویان کودک فرهنگ‌سرای فردوس به سرپرستی شادی تهرانی را چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۶ در گالری ۱ نگارخانه پردیسان افتتاح می‌کند. 

شادی تهرانی فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه علمی کاربردی و مدرس نقاشی کودک و نوجوان است که این هنر را نزد استادانی همچون بهمن شریفی، بهنام شریفی و سهیلا حقیقت فرا گرفته است. در کارنامه هنری وی شرکت در نمایشگاه‌های گروهی نقاشی در دانشگاه علمی کاربردی، طراحی و چاپ پارچه و لباس، سرپرستی نمایشگاه مفهومی ویژه دفاع مقدس در دانشگاه شهید عباسپور، نمایشگاه‌های گروهی آثار هنرجویان کودک و نوجوان و... به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه نقاشی تا ۲۱ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما