چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۴۴۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
خانه فرهنگ محصل برگزار می‌کند؛
خانه فرهنگ محصل برنامه «گذری بر تاریخ» را با هدف آشنایی شهروندان با موزه‌ها، اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر تهران، برگزار می‌کند.
بازدید از خانه مشاهیر در «گذری بر تاریخ»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ محصل در راستای برگزاری برنامه‌های جشنواره تابستانی در فصل مهربانی و با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و همچنین آشنایی آنان با اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری کلانشهر تهران، برنامه بازدید از خانه مشاهیر با عنوان «گذری بر تاریخ » را  سه‌شنبه ۲۱ شهریور برگزار می‌کند. 

در این خانه موزه که فاز اول آن به تازگی در خیابان لاله زار افتتاح شده است، مجسمه‌ها و زندگینامه مشاهیر ایرانی در بخش فرهنگ و هنر، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ورزش، علم و دانش، کودک و نوجوان و بین‌الملل به نمایش گذاتشه شده‌است. 

موزه مشاهیر در واقع شکلی از موزه مجسمه شخصیت‌های شناخته شده فرهنگی و سیاسی است که در بسیاری از کشورها با اسامی مختلف وجود دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این تور می‌توانند به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، نبش اتوبان همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44474683 تماس بگیرند.

 
نظر شما