شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۹۴۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار، دوشنبه ۲۰ شهریور در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا اکران و سپس از منظر روانشناسی نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد «نفس» در فرهنگ‌سرای ابن‌سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نمایش و نقد «نفس» به همت فرهنگ‌سرای ابن سینا و مشارکت انستیتو روانکاوی تهران، دوشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۱۹ در فرهنگ‌سرای ابن سینا برگزار می‌شود و در آن ابتدا فیلم سینمایی «نفس» اکران و سپس توسط جمعی از کارشناسان حوزه روانشناسی نقد و بررسی می‌شود.

«نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند. دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را در کارنامه خود دارد. مهران احمدی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو و جمشید هاشم‌پور در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم می‌توانند به فرهنگ‌سرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند.
نظر شما