پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۴۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهید اقبالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه چهاردهم شهریور ماه در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» با خانواده معظم سردارشهید سرتیپ پاسدارحسن رزاقی؛ دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این ویژه برنامه محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مدافع حرم سرتیپ دوم حسن رزاقی با خانواده این شهید والامقام دیدار و از همسر او تجلیل کرد.
  
شهیدحسن رزاقی متولد ۱۳۴۴ و ازنیروهای بازنشسته سپاه پاسداران بودکه سال 1394 به صورت داوطلبانه برای نبرد با تروریست تکفیری راهی سوریه می شود و در چهاردهم بهمن ماه سال94 به درجه رفیع شهادت نائل می شود. شهید حسن رزاقی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در حوزه مهندسی رزمی حضور چشمگیری داشته است . از این شهید والامقام دو فرزند دختر و دو فرزند پسر به یادگار مانده است.
 
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ مطابق فرموده مقام معظم رهبری به" تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا " از اهداف برنامه"ستارگان پر فروغ" است که هر هفته از سوی خانه موزه شهیدان اقبالی در منطقه 10 هماهنگ و برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعداز چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546  تماس بگیرند.

نظر شما