جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۱
کد خبر: ۹۴۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کتاب جدید سید مهدی شجاعی با عنوان «آن است شیوه حکومت» سه‌شنبه ۲۱ شهریور در هفتاد و ششمین نشست «زرین قلم» فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از کتاب جدید سید مهدی شجاعی با عنوان «آن است شیوه حکومت» روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در این مراسم هنرمندان و فرهیختگانی مانند احمد مسجد جامعی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، علی درستکار مجری و شجاعی نویسنده کتاب حضور خواهند داشت.

کتاب «آن است شیوه حکومت» که توسط انتشارات کتاب نیستان به چاپ رسیده است، شامل متن فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی است که به صورت دو زبانه عربی و فارسی منتشر شده و دربرگیرنده مقدمه‌ای مفصل از این نویسنده است.

شجاعی در مقدمه خود بر این ترجمه به معرفی ویژگی‌های اسلام علوی و اسلام بدلی از منظر تعالیم رسول اکرم (ص) و امام علی (ع) پرداخته است.

علاقه‌مندان برای حضور در این رونمایی می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند. 

نظر شما