شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
فیلم سینمایی «فرار کن» به کارگردانی جرج پیل در فرهنگ‌سرای اندیشه به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «فرار کن» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در بيست و یکمین هفته از نمايش فيلم‌های مطرح خارجی با زبان اصلی و زيرنويس فارسی، فيلم سینمایی «فرار کن» به كارگرداني جرج پیل محصول ٢٠١٧ در فرهنگ‌سرای اندیشه نمایش داده می‌شود.
 
«فرار کن» (Get Out) ترکیبی است از دو ژانر کمدی و وحشت که کارگردانی آن را «جردن پیل» بر عهده دارد. وی پیش از این چند فیلم در ژانر کمدی ساخته بود که از این جهت، «فرار کن» نخستین فیلم این کارگردان در ژانر وحشت به شمار می‌رود. «دنیل کالویا» در نقش کریس و «الیسون ویلیامز» در نقش رز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

در این فیلم، شخصی نقابدار، یک مرد سیاهپوست را نیمه های شب در حومه شهر می رباید. چند ماه بعد، عکاسی سیاه پوست به نام «کریس واشنگتن» و نامزد سفید پوستش، «رز آرمیتاژ»، برای دیدن والدین دختر قصد سفر می کنند. درست در همینجاست که ماجراهایی برای آنها پیش می آید ...

پس از نمايش فيلم، رضا درستکار و محمدرضا مقدسيان، به نقد و بررسي آن خواهند پرداخت.

«فرار کن» روز سه شنبه ۲۱ شهريورماه ساعت ١٨ در فرهنگ‌سرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه به نمایش درآمده و سپس نقد و بررسی می‌شود.

حضور برای عموم آزاد است. براي رزرو رايگان مي توانيد به سايت www.tiwall.com مراجعه کنید.
نظر شما