جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۱
کد خبر: ۹۴۴۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می کند؛
مسابقه کتابخوانی «جدول ماه » با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی و شناخت سبک زندگی اهل بیت و پیروی از شعائر دینی و همچنین آشنایی با نویسندگان از سوی موزه و کتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخوانی «جدول ماه» با موضوع عید غدیربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران؛ مسابقه کتابخوانی اطلاعات عمومی «جدول ماه»  تا ۳۱ شهریورماه از ساعت ۸ تا ۲۰ درکتابخانه دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

رمز مسابقه  «جدول ماه» اثر بی بدیل و بی نظیر از غلاحسین امینی نجفی مشهور به علامه امینی است که به زبان عربی در ۱۱ جلد و به زبان فارسی در ۱۲ جلد منتشر شده است.

این اثر علامه امینی در حقیقت شرح واقعه غدیر خم به روایت اهل تسنن است. علامه امینی با استناد به کتب اهل سنت، با نقل تعداد بسیار زیاد و حیرت انگیزی از احادیث در این اثر خود ثابت می‌کند که جانشین پیامبر و ولی بلافصل مسلمانان پس از رحلت حضرت محمد صلی الله علیه و آله، امیر المؤمنین علی علیه السلام است اما خلفای سه‌گانه اهل سنت آشکارا حق را ضایع و فرمان الهی را نقض کردند و سبب انحراف بسیاری از مسلمانان شدند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به نشانی نارمک، چهار راه تلفنخانه، خیابان۴۶ متری غربی، خیابان شهید بختیاری (سامان) میدان ۵۸، کوچه یکم شرقی، کتابخانه دکترشهیدی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن ۷۷۹۱۳۰۹۸ تماس بگیرند. 

نظر شما