شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۴۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
در یکصد و نود و ششمین نشست کانون فیلمِ خط سوم، ویژه نمایش و بررسی برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶، فیلم سینمایی «چهره‌های پنهان» ساخته تئودور ملفی ۲۲ شهریور ماه در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی فیلم سینمایی «چهره‌های پنهان» در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «چهره‌های پنهان» فیلمی در سبک زندگینامه‌ای و درام  نوشته‌ ملفی و آلیسون شرودر بر اساس کتابی به همین نام اثر مارگوت لی شترلی است که داستان زنان ریاضیدان سیاه‌پوست آمریکایی را بازگو می‌کند که طی رقابت فضایی آمریکا و روسیه در ناسا مشغول به کار بودند.

این فیلم نامزد جوایز متعددی از جمله سه جایزه اسکار در رشته‌های بهترین فیلم، بهترین فیلم‌نامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

کانون فیلم خط سوم فرهنگ‌سرای ملل جلسات نمایش، نقد و بررسی برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ را با حضور امیر حسین بابایی منقد و مدرس سینما در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌کند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.
نظر شما