چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کارگاه یک روزه آموزش نقاشی براساس پیمان نامه جهانی حقوق کودکان به سرپرستی لیلا کعبی برای کودکان و نوجوانان کار و با شرایط دشوار چهارشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۲ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.
کارگاه یک روزه نقاشی براساس پیمان نامه جهانی حقوق کودکان در شفقبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه یک روزه نقاشی با هدف آموزش همبستگی، برابری و دوستی میان همه کودکان براساس ماده ۳ پیمان‌نامه جهانی حقوق کودکان یعنی حفظ منافع عالیه همه کودکان متمرکز است.

لیلا کعبی ۱۸ سال به عنوان پایه گذار آموزش نقاشی بر اساس پیمان‌نامه حقوق کودکان به بچه‌ها آموزش می‌دهد در خصوص این کارگاه یک روزه گفت: در آستانه نزدیک شدن به روز جهانی صلح(۲۱ سپتامبر) این بار در یک همبستگی میان هنرمندان کودک و نوجوانان کار و با شرایط دشوار خانه‌های کودک شوش و ناصر خسرو انجمن حمایت از حقوق، از تابلوهای نقاشی آنان در نگارخانه شفق رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان کار و با شرایط دشوار در خانه‌های کودک شوش و ناصرخسرو تحصیل می‌کنند تاکید کرد: بچه‌ها در این کارگاه یک روزه به میزبانی فرهنگسرای شفق در حال آماده شدن و شرکت در نمایشگاه صلح جهانی شایسته کودکان هستند.

فرهنگسرای شفق در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق واقع شده است.
نظر شما