پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۶
کد خبر: ۹۴۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
خانه فرهنگ فرشته آزادی برگزار می‌کند:
ویژه برنامه ایستگاهی و نمایشگاهی «عصر همسایگی» با رویکرد آشنایی بیشتر شهروندان با فرهنگ آپارتمان نشینی ۲۵ و ۲۶ شهریورماه از ساعت ۱۷ و ۱۹ در بوستان پاسدار گمنام برگزار می‌شود.
« عصر همسایگی» برنامه ای با رویکرد آیین همسایه داریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امروزه از نشانه‌های دغدغه افراد در زندگی شهری، توجه به حقوق دیگران است و همواره رعایت حقوق دیگران به عنوان مسئولیت اجتماعی در جنبه های مختلف رفتار ارتباطی نمایان می شود و رعایت آئین همسایگی به عنوان یکی از جهات تعامل اخلاقی با دیگران در رفتار شهروندی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در برنامه «عصر همسایگی» که با رویکرد و آشنایی با آئین همسایه‌داری و پیام‌های زندگی شهرنشینی برگزار می‌شود، گروه نمایش حامیه الرسول به سرپرستی حامد حسینی به اجرای نمایش و مسابقات فرهنگی با موضوع همسایه‌داری و آپارتمان‌نشینی می‌پردازد و بروشور «عصر همسایگی» شامل مطالبی پیرامون حقوق همسایگی و آپارتمان نشینی توزیع و غرفه ارائه مجلاتی همسو با موضوع برنامه برپا می‌شود.

بر اساس این خبر، ایستگاه‌های نقاشی کودکان با موضوع برنامه و اهدای جوایز و ایستگاه های ورزشی از جمله دارت، مارپله، پرتاب حلقه و... و نمایشگاه کتاب از دیگر ایستگاه های این برنامه است.

بوستان پاسدار گمنام در میدان امام حسن مجتبی(ع)، خیابان پاسدار گمنام، نبش خیابان فتح اللهی واقع شده است.

نظر شما