پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۹
کد خبر: ۹۴۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
انیمیشن کورالاین در نودویکمین نشست دوشنبه‌های انیمیشن «باشگاه انیمیشن شهر» به نمایش درآمده و بررسی می‌شود.
«کورالاین» به باشگاه انیمیشن شهر می‌رودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نودویکمین نشست باشگاه انیمیشن شهر با نمایش و بررسی «کورالاین» دوشنبه ۲۷ شهریور با حضور «هدی اثنی عشری» و «محمدرضا مقدسیان» در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. 
کورالاین (Coraline) پویانمایی استاپ موشن، ترسناک و خیال‌پردازی است که سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. هنری سیلیک کارگردان، تهیه‌کننده و نویسندهٔ فیلمنامه آن است. کورالاین بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ نیل گیمن ساخته شده‌است. این فیلم با نقدهای مثبتی روبرو شد و حدود ۱۲۴ میلیون دلار در جهان فروش کرد.

کورالاین جونز دختری یازده ساله است که به همراه پدر و مادرش زندگی آرام خود را رها می‌کنند و به یک خانه عجیب، دورافتاده و قدیمی در شهری دیگر می‌روند. آن‌ها همسایه‌های عجیبی دارند. کورالاین یک شب در کوچکی را در خانه‌شان پیدا می‌کند و از آن وارد دنیایی سحرآمیز و رنگارنگ می‌شود و آنجا پدر و مادری مهربان تر پیدا می‌کند. اما تمام افراد این دنیای جدید به جای چشم دکمه دارند. همه چیز خوب پیش می‌رود تا وقتی که مادر جدیدش می‌خواهد که به چشم‌های کورالاین دکمه بدوزد و او را در آن دنیا نگه دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۸ به سالن ۵ سینماگالری ملت مراجعه کنند.
نظر شما