پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۲
کد خبر: ۹۴۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس با برگزاری برنامه «با هم بخوانیم» به معرفی، خوانش و نقد و بررسی داستان کوتاه «لباس نو» نوشته ویرجینیا ولف می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در برنامه این هفته «با هم بخوانیم» باشگاه کتاب فردوس که در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، داستان کوتاه «لباس نو» نوشته ویرجینیا ولف نویسنده معاصر انگلیسی از کتاب «آخرین خنده» ترجمه سعید سعیدپور با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و مجری، معرفی، خوانش و نقد بررسی می‌شود.

آدلاین ویرجینیا ولف بانوی رمان‌نویس، مقاله‌نویس، ناشر، منتقد و فمینیست انگلیسی بود که آثار برجسته‌ای چون خانم دالووی (۱۹۲۵)، به سوی فانوس دریایی (۱۹۲۷) و اتاقی از آن خود (۱۹۲۹) را نوشته است. ویرجینیا ولف در سال‌های بین دو جنگ جهانی از چهره‌های سرشناس محافل ادبی لندن و از مهره‌های اصلی انجمن روشنفکری بود. او در طول زندگی بارها دچار بیماری روانی دوره‌ای شد و در نهایت در سال ۱۹۴۱ به زندگی خود پایان بخشید.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما