جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۲
کد خبر: ۹۴۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مجالس تعزیه در بوستان رازی برپا می‌شود
به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و همزمان با دهه اول محرم ویژه برنامه « روایت خورشید» با حضور گروه تعزیه‌خوانی فتح خیبر در بوستان رازی برگزار می شود.
روایت خورشید به روایت هنرمندان تعزیهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجالس تعزیه به مدت پنج روز از اول تا پنجم مهر ماه مصادف با دوم تا ششم ماه محرم هر روز از ساعت ۱۶تا ۱۸ در فضای باز بوستان رازی میزبان شهروندان سوگوار خواهد بود.

مجلس تعزیه حضرت مسلم(ع) شنبه اول مهر، شهادت حضرت علی اکبر(ع) یک شنبه دوم مهر، شهادت حضرت حربن الریاحی(ع) دوشنبه سوم مهر، شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) سه‌شنبه چهارم مهر و مجلس تعزیه شهادت امام حسین (ع) چهارشنبه پنجم مهر با کارگردانی قوام الدین قاسمی (معین البکاء) کارشناس هنرهای نمایشی و آیینی و مسئول خانه نمایش شهر ری، اجرا می شود.

ویژه برنامه «روایت خورشید» با هدف تببین فرهنگ عاشورا و انس بیشتر شهروندان با فلسفه قیام سیدالشهدا(ع) از سوی فرهنگ‌سرای رازی و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ برگزار می شود و شهروندان برای حضور و بهره‌مندی از این برنامه می‌توانند اول تا پنجم مهر ماه از ساعت ۱۶تا ۱۸ به بوستان رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی ،بوستان رازی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353تماس بگیرند.
نظر شما