پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۲
کد خبر: ۹۴۵۶۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس مدیریت فرهنگی هنری مترو با مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری منطقه ۶ ویژه برنامه «کربلا جاریست» را در ایستگاه مترو میدان ولیعصر(عج)(ایوان انتظار) برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایشگاه با هدف معرفی و یادآوری حماسه و مقاومت رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی به شهروندان به ویژه جوانان برگزار می‌شود.
 
ویژه برنامه کربلا جاری است در بخش‌های مختلف غرفه کتاب‌های تالیف شده و محصولات فرهنگی  در حوزه دفاع مقدس، برپایی غرفه های آثار حجمی  مربوط به شرح عملیات های انجام شده، برپایی غرفه سلاح و تجهیزات نظامی، برپایی نمایشگاه عکس از دوران دفاع مقدس، اجرای مارش نظامی، اجرای نمایش میدانی (پرفورمنس) با محوریت دفاع مقدس و محرم و همچنین برپایی غرفه هم عهدی با شهدا و ایستگاه صلواتی در ایوان انتظار ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر(عج) برگزار می شود .
 
علاقه مندان برای بهره مندی از نمایشگاه کربلا جاری است  می توانند از یکم تا پنجم مهرماه از ساعت 9 تا 22 به ایوان انتظار واقع در ایستگاه مترو ولیعصر عجل الله مراجعه کنند.
نظر شما