جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۹
کد خبر: ۹۴۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مراسم معرفی و بازخوانی کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» با حضور چهره سال هنر انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب پنجشنبه ۳۰ شهریور در فرهنگ‌سرای تهرانسر برگزار شد.
معرفی کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» با حضور چهره سال هنر انقلاب اسلامیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراسم معرفی و بازخوانی کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» با حضور چهره سال هنر انقلاب اسلامی و نویسنده اثر و مهدی طحانیان که کتاب خاطرات او را از دوران حضور درجبهه و اسارت را روایت می‌کند پنجشنبه ۳۰ شهریور برگزار شد.

مراسم معرفی و بازخوانی کتاب «همه سیزده سالگی‌ام» به نویسندگی گلستان جعفریان و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از استادان، هنرمندان، نویسندگان و علاقه‌مندان منطقه از جمله؛ مرتضی سرهنگی چهره برتر انقلاب و مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سالن مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم محله تهرانسر برگزار شد.
 
محتوای این کتاب که از سوی اهل فن تقدیر و تایید شده‌است درباره دوران ۸ سال دفاع مقدس است و خاطرات یک رزمنده و اسیرجنگی نوجوان را روایت می‌کند. این مراسم در آستانه هفته دفاع مقدس و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و همچنین حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به همت مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۲۱ و فرهنگ‌سرای تهرانسر برگزار شد.
 

نظر شما